View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Paul_M
|
Post subject: DMS - Document Management "online view" mogelijkhe Posted: Wed Dec 09, 2009 12:17 pm |
|
Joined: Wed Dec 09, 2009 11:58 am Posts: 29 Location: Zuiddorpe
|
|
Hallo allemaal,
Momenteel ben ik aan het onderzoeken om volledig over te stappen naar OpenERP gelet op de uitgebreide modulaire opbouw en aanpasbaarheid van het programma.
Voor CRM, boekhouden, project- en procesmanagement denk ik inderdaad dat OpenERP voldoende mogelijkheden biedt om na migratie van de data volledig over te stappen naar OpenERP.
Voor wat betreft DMS gebruik ik momenteel KnowledgeTree waarbij in versie 3.7 het mogelijk is voor gebruikers om documenten in de repository online te bekijken. Met name voor mijn boekhouder is dit een zeer gewenste functionaliteit aangezien het niet meer nodig is de documenten eerst te downloaden.
Helaar het mij niet duidelijk of OpenERP deze functionaliteit ook bied.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
PaulM
|
|
| Top |
|
 |
|
janneman
|
Post subject: Posted: Fri Dec 11, 2009 12:09 pm |
|
Joined: Sun Feb 01, 2009 11:38 pm Posts: 225 Location: The Netherlands
|
|
Dag Paul,
KnowledgeTree en OpenERP DMS kan je volgens mij niet met elkaar vergelijken. KT is een professioneel losstaand pakket met allerlei advanced mogelijkheden en vele connectie mogelijkheden.
OpenERP DMS is een volledig geintregeerd DMS binnen OpenERP waarbij alle gegeneerde documenten door OpenERP logisch worden opgeslagen en gekoppeld zijn aan de sessies die van deze dovumenten gebruik maken.
Denk aan facturen bij sessie invoices, klantcommunicatie over tickets in CRM, etc.
Ook bied OpenERP de mogelijkheid om allerhande externe documenten toe te voegen, email op te slaan (plugin) en deze aan sessies te koppelen.
De insteek is echter process gericht en anders dan KT. Je zult echt zelf moeten beoordelen of dit aan jullie verwachtingen voldoet.
_________________ Jan
www.veritos.nl
www.supportandmaintenance.org
|
|
| Top |
|
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum
|